Oprichtingsfeest SP Landsmeer met Emile Roemer en Jan Marijnissen

2 oktober 2015

Oprichtingsfeest SP Landsmeer met Emile Roemer en Jan Marijnissen

Sinds kort is er in Landsmeer een zelfstandige afdeling van de SP. Om de oprichting te vieren organiseert de SP op 10 oktober een knalfeest in de grote zaal van het Dorpshuis van Landsmeer, met als gastsprekers niemand minder dan Emile Roemer en Jan Marijnissen. We hebben een boeiend en feestelijk programma met muziek, een hapje en een drankje en uiteraard veel politiek. Iedereen is welkom!

Emile Roemer is de politiek leider van de SP – in peilingen al geruime tijd de grootste partij op links. Waar wil de SP heen met Nederland? Op deze en andere vragen komt antwoord op het oprichtingsfeest van de SP Landsmeer. Ook zal Emile zijn nieuwe boek Het kan wel signeren.

Jan Marijnissen is als partijvoorzitter al 27 jaar het boegbeeld van de SP. De partij groeide onder zijn leiding van splinter tot de grootste linkse partij bij de afgelopen Europese en Provinciale verkiezingen. In november stopt hij als voorzitter. Hoe kijkt hij terug op deze lange periode en wat zijn z’n plannen voor de toekomst?

Ami Gest, voorzitter SP Landsmeer: ‘Ik wil iedereen uitnodigen om kennis te maken met de mensen achter de lokale SP. Samen met Emile Roemer en Jan Marijnissen gaan we er een geweldig feest van maken. Tot ziens op 10 oktober!’

Oprichtingsfeest SP Landsmeer
Zaterdagavond 10 oktober om 20.00 uur